måndag 12 april 2010

Oh yes!

Nu j-r, slår det gnistor om kören! Det har det ju gjort hela tiden, men jag har liksom känt att de har kunnat få ut ännu mer, de har en jättestor inneboende kapacitet! Och i lördags visade de det med besked. Kanske ett svar på det jag skrev i lördags?? Hade det varit idag hade jag inte skrivit så. Men jag kanske ska ge de andra lite körerna lite mer beröm? Eefter det jag skrev gjorde Team Moraeus sitt bästa framträdande hittills och Team Moije åkte ut. Kanon, vilken kör vill ni att jag ska berömma inför nästa lördag? :-)

Fait accomplit gav ståpäls, rakt igenom!! Snygg solosång och vackert körande! Gabriel hittade (som vanligt) något som inte var perfekt, men jag tyckte det var skitsnyggt! Och jag håller inte allls med honom om hans sågning av Down by the riverside, snyggt jobbat Zephyrettes!

Kören är definitivt på gång och formtoppen närmar sig, i lagom tid för slutspurten.

Ge järnet, kören!!!

Ola G, 12 april 2010

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar