söndag 21 mars 2010

Dagen efter II (Alexandra)

Såhär dagen efter känns allt ganska overkligt... Igår var vi i Stockholm och nu är man i Orsa igen...

Det var verkligen jättekul igår, det kändes jättebra, både på repetition och i sändning. Vi fick mycket bra kritik av andra körer och vår körslagsguide "Mickis" var vår största supporter på plats!


Jag tycker att det är hög klass på körerna den här säsongen faktiskt! Jag tror att Team Gyllenhammar blir svåra...

Nu är det nya tag denna vecka, för min egen del återstår ett ganska stort problem... Jag har tappat rösten och har blivit sjuk!? Det är dålig tajming...Men jag ska göra mitt bästa för att bli frisk så fort som möjligt!

Vad kul med supporterbussen! Vilket enormt stöd och vilken trygghet att se lite kända ansikten i publiken!!! Och vilken fin banderoll!

/// Alexandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar